Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΑΠΑΠΟΣΤΟΛΟΥ- ΙΔΡΥΤΡΙΑ – ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
Η Κατερίνα Παπαποστόλου είναι Διευθύντρια του ΔΣ Νησίου, συγγραφέας, πιστοποιημένη ζωοθεραπεύτρια και εκπαιδεύτρια σκύλων, με διακριτή πορεία στην καινοτόμο εκπαίδευση και την προώθηση της φιλοζωίας στην Ελλάδα. Είναι ιδρύτρια της ΑΜΚΕ Ζω.Ε.Σ., μέσω της οποίας έχει επιμορφώσει περισσότερους από 550.000 μαθητές και εκατοντάδες εκπαιδευτικούς σε όλη τη χώρα. Το έργο της εστιάζει στη διαμόρφωση μιας παιδαγωγικής κουλτούρας βασισμένης στην ενσυναίσθηση, την ισότητα και τον σεβασμό προς κάθε μορφή ζωής. Είναι απόφοιτη του ΠΤΔΕ του ΑΠΘ με μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων και εξειδικεύσεις στην Ειδική Αγωγή, στη Σχολική ψυχολογία και στη Διαχείριση σχολικής τάξης. Ως πιστοποιημένη ζωοθεραπεύτρια από το Institut Français de Zoothérapie και μέλος των ISAP & ICAN, υλοποιεί θεραπευτικές παρεμβάσεις με πρώην κακοποιημένους σκύλους σε σχολεία, ενώ έχει εκπαιδεύσει δεκάδες δημόσιους φορείς μέσω της Zero Stray Academy. Έχει συγγράψει 12 παιδικά και εκπαιδευτικά βιβλία με φιλοζωικό και παιδαγωγικό περιεχόμενο, κείμενά της έχουν ενταχθεί σε συλλογικά έργα, ενώ είναι ενεργή αρθρογράφος για την ηθική σχέση ανθρώπου-ζώου. Είναι μέλος του Μητρώου Εκπαιδευτών του ΕΚΔΔΑ και επιστημονική συνεργάτης σε αναγνωρισμένους εκπαιδευτικούς φορείς. Έχει συμμετάσχει ως εισηγήτρια και συντονίστρια σε πολυάριθμα συνέδρια, ημερίδες και εκπαιδευτικά σεμινάρια σε όλη την Ελλάδα. Τα Σαββατοκύριακα, ταξιδεύει συχνά σε απομακρυσμένες και νησιωτικές περιοχές, αλλά και σε ορεινά χωριά, όπου υλοποιεί βιωματικά εργαστήρια φιλοζωίας για παιδιά και ενήλικες, δίνοντας φωνή σε αθέατες κοινωνικές ανάγκες και μεταφέροντας το μήνυμα της ενσυναίσθησης και της αγάπης για τα ζώα εκεί που πραγματικά χρειάζεται. Έργο της έχει αναγνωριστεί και τιμηθεί σε πανελλήνιο επίπεδο με διακρίσεις όπως: Βραβείο Διακεκριμένης Εκπαιδευτικού στα Education Leaders Awards (2020, 2022), βραβεία Bravo Schools & Voluntary Action, και διαδοχικές βραβεύσεις για τη συμβολή της στην εκπαιδευτική καινοτομία, την ευζωία των ζώων και τη δημιουργία ενός πιο συμπεριληπτικού σχολείου.