ΟΧΙ ΠΙΑ ΑΛΛΟ ΠΛΑΣΤΙΚΟ ΣΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΘΑΛΑΣΣΕΣ- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
Εργαστήρια Δεξιοτήτων Α’-Στ’ Δημοτικού
Δημιουργός Εργαστηρίου Δεξιοτήτων: Κατερίνα Παπαποστόλου, Εκπαιδευτικός -Διευθύντρια ΔΣ Νησίου Ημαθίας- Ζωοθεραπεύτρια- Συγγραφέας- Ιδρύτρια Ζω.Ε.Σ.
Δημιουργός εικαστικών: Εριέττα Καραμπέτσου, Επαγγελματίας εκπαιδεύτρια σκύλων-Σύμβουλος ψυχολογίας, συμπεριφοράς και ευζωίας του σύγχρονου κατοικίδιου σκύλου με ειδίκευση στα θέματα Αποχωρισμού ως η μοναδική CSAT, και στην αρμονική συμβίωση Παιδιού και Σκύλου
Το πρόγραμμα αποτελεί μια σύγχρονη πρόταση Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης που στόχος του είναι να ευαισθητοποιήσει τους μαθητές για τη θαλάσσια ρύπανση και ειδικότερα για το τεράστιο πρόβλημα του πλαστικού, μέσα από μια εκπαιδευτική εμπειρία που συνδυάζει γνώση, έρευνα και δράση.
Το πρόγραμμα προσφέρει:
- Υλικό για τον εκπαιδευτικό: θεωρητικό πλαίσιο, βασικές έννοιες, θεματικές ενότητες.
- Δραστηριότητες για τους μαθητές: φύλλα εργασίας, οπτικοακουστικό υλικό, θεατρικό παιχνίδι, πειράματα, δημιουργική γραφή, ομαδικές εργασίες, ζωγραφική, μουσική, εικαστικές κατασκευές και θεατρική παράσταση.
Οι μαθητές μελετούν το ζήτημα της θαλάσσιας ρύπανσης, ενημερώνονται για την αλόγιστη χρήση πλαστικού και τις εναλλακτικές λύσεις (π.χ. βιοδιασπώμενο πλαστικό), γνωρίζουν τα ζώα που απειλούνται με εξαφάνιση εξαιτίας της ανθρώπινης δραστηριότητας και αντιλαμβάνονται τον ρόλο της ανακύκλωσης, της μείωσης απορριμμάτων, της επαναχρησιμοποίησης και της ανταλλαγής. Δεν περιοριζόμαστε στην παρουσίαση του προβλήματος: δείχνουμε δρόμους και λύσεις και ενθαρρύνουμε τα παιδιά να γίνουν τα ίδια μέρος της αλλαγής. Μέσα από παιχνίδια ρόλων και βιωματικές δράσεις, καλλιεργούν την ενσυναίσθηση και αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες για την προστασία του πλανήτη.
Μια μικρή αλλαγή από κάθε παιδί μπορεί να γίνει μια μεγάλη αλλαγή για τον πλανήτη!
Αν είστε εκπαιδευτικός και θέλετε να το υλοποιήσετε στην τάξη σας, επικοινωνήστε μαζί μας στο info@zwes.gr ή στο 6973339533 για να σας αποσταλεί ο Οδηγός Εκπαιδευτικού – ένα πολύτιμο εργαλείο που περιλαμβάνει τη γενική περιγραφή, τους στόχους, τη μεθοδολογία και το θεωρητικό πλαίσιο του προγράμματος. Με αυτόν τον τρόπο, ο εκπαιδευτικός αποκτά όλα τα απαραίτητα εφόδια για να μεταφέρει στους μαθητές γνώσεις και ερεθίσματα προσαρμοσμένα στο επίπεδό τους και να εμπνεύσει νέες γενιές ενεργών πολιτών.